090127


High on life?

Aa det kan man nog säga att jag är. Jag äälskar livet, så mycket möjligheter runt omkring en hela tiden. Det är svårt att inte njuta. Jag njöt till och med när jag gick upp imorse! ( va är grejen liksom? ) klockan 5.45 :o jobbigt jobbigt, faktiskt.. men var så glad när jag såg lilla Tila ligga bredvid mig och snarka en aning, min lilla älskling.

Men nu sitter jag här, i färd att klä på mig i alla fall. Idag blir det ett par blåa jeans med Uggs och en svart broderad topp från MQ. Oj, borsta tänderna kanske är en bra idé också! Ska göra det nu, eller..dricka ett glad med apelsijuice först.
 


I'm off like an aeroplane
I'm catching my second wind again
On my way to school, hurry hurry.

Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0