090127

Hallå igen!

Som sagt tidigare så har denna dagen varit lång för mig, men nu så kom jag på att jag har träning om ca 20 minuter, vilket som då också betyder att dagen kommer att bli längre. Fy fy. Lång träning är det också. Både latin och standard så ca 3-4 timmar :( kommer hem vid 21.30 igen!  Sitter nu och i princip hetsäter samtidigt som jag ska packa ner latin och standardskorna samt kjolarna..ojoj. Men vi hörs såklart senare ikväll, då jag fortsätter skriva :)

Kram på er alla, ja måste springa iväg till bussen nu!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

VAD COOLT att du har haft henne som lärare! men hon bor väl inte alltid i stockholm? Efter let's dance är hon väl tillbaka i Gbg igen?

2009-01-27 @ 20:36:19
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0