090117 natten är bara ung


natten är bara ung
det tycker jag att alla borde lära sig ganska snabbt in på livet,
eftersom det är en av de Stora lärorna som man borde ta vara på.

kom nyss hem från en riktigt bra utekväll med Theo, Fabian, Vanessa, Michaela och lite andra roliga människor som, för mig, var helt nya. Men det var lite chill endå, vem gillar inte att träffa nya människor så att säga.

Vår kväll började på berså, ganska chill att bara ta en drink där, men sedan bar det av till sticky fingers som jag aldrig  egentligen upplevt eftersom varje gång jag varit där så har de, faktiskt lame, kompisarna jag varit där med ändrat sig och efter ca 15 min eller då dragit vidare till Chez eller liknande. Men denna kvällen var annorlunda, det var liv, det var rörelse, det var skönt folk och vad mer kan en flicka begära på en icke-löne helg.

Ska dock kila nu och kolla på Bride Wars med min otroliga kompis Fabian <3 mycket kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0